Kesäkurssit

Tervetuloa Espoon kuvataidekoulun kesäkursseille!

Espoon kuviksen koululaisille suunnatuilla kursseilla kesälomaviikoista nautitaan hauskojen kuvataide- ja muotoilutehtävien parissa. Kursseja järjestetään kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla sekä elokuussa ennen koulujen alkua eri opetuspisteissä.

Kursseja vetävät kuvataidekoulun huippuopettajat ja monipuoliset taiteen ammattilaiset. Osallistujien käytössä ovat kuvataidekoulun ainutlaatuiset työskentelytilat sekä taiteilijatasoiset materiaalit ja välineet. Kaikilla kursseilla huomioidaan osallistujien taitotaso.

Lyhyet kesäkurssit järjestetään maanantaista perjantaihin klo 10–14. Osallistujat ottavat näille kursseille omat eväät mukaan.

Pitkät kurssit järjestetään maanantaista perjantaihin klo 9–16. Näillä kursseilla hintaan sisältyy lämmin lounas ja välipala.

Kesän 2024 erikoiskurssit:
• Oma luontokirjani –kurssi Villa Eflvikissä Laajalahdessa, hinta 350 €.

Kurssit on tarkoitettu yli 7-vuotiaille, ensimmäisen luokan käyneille koululaisille.

Vahvistamme kurssien toteutumisen viimeistään kolme viikkoa ennen kurssin alkua. Myös kurssilaskut lähetetään tuolloin. Kurssien toteutuminen edellyttää riittävän suurta ryhmäkokoa. Liian vajaiksi jääneet kurssit saatetaan perua, jolloin mahdollisesti jo maksetut kurssimaksut hyvitetään osallistujille. Peruutukset tulee tehdä 14 vuorokautta ennen kurssin alkua. Varaamme oikeuden muutoksiin.

Ilmoittautuminen kesän 2024 kursseille tapahtuu Eepoksessa.

Tutustu osallistujien kurssikirjeeseen 2023 täällä.
Read the participants' info letter 2023 here.
Bekanta dig med informationspaketet för deltagare 2023 här.

See the course descriptions in English here.

Tiedustelut, ryhmänvaihdot ja peruutukset: kurssit@espoonkuvis.fi

Nauti kesäpäivistä lasten kuvataidekursseilla!