Kevätlukukauden lukukausimaksut ja eräpäivät

17.12.2020
Kuvataidekoulun lukukausimaksut muuttuvat keväällä.

Lukukausimaksut 2021

Kuvataidekoulun lukukausimaksut muuttuvat vuodenvaihteessa. Kevätlukukauden alusta lähtien lukukausimaksut ovat:

Valmentavat ja perusopinnot:

5–10-vuotiaat (2 h): 255 €
11-vuotiaat (3 h): 276 €
12–13-vuotiaat, jakso-opetus (3 h): 286 €
14–15-vuotiaat, perustyöpaja (3 h): 306 €
14–16-vuotiaat, grafiikka (4 h): 368 €

Syventävät opinnot:

16–20-vuotiaat (3 h): 306 €
16–20-vuotiaat, grafiikka (4 h): 368 €

Kuviskerhot:

90 min kuviskerhot: 215 €
60 min kuviskerhot: 190 €
45 min kuviskerhot: 170 €

Lukukausimaksujen eräpäivät

Kevään 2021 lukukausimaksut lähetetään ensisijaisille huoltajille tai täysi-ikäisille oppilaille sähköpostitse joulukuussa (ellei ryhmän huoltajille ole toisin ilmoitettu). Laskujen eräpäivä on 7.1.2021.

Lasku on mahdollista maksaa kahtena saman suuruisena eränä, joista jälkimmäisen eräpäivä on 7.2.2021. Jälkimmäisessä maksusuorituksessa käytetään alkuperäisen laskun tietoja, eli siitä ei lähetetä erillistä laskua. Huojennukseen oikeutettujen tai lopettaneiden oppilaiden lukukausimaksut hyvitetään tällöin jälkimmäisestä maksuerästä.

Huom! Mikäli haluat perua kevätlukukauden oppilaspaikkasi, teethän sen aivan viimeistään ennen ensimmäistä eräpäivää niin ehdit perua myös laskusi. Vasta toiseen eräpäivään mennessä kevätlukukauden opintonsa päättäviltä oppilailta kuvataidekoulun on laskutettava 50% lukukausimaksusta, sen jälkeen lopettavilta peritään täysi maksu.

Oppilaspaikan säilyttäminen edellyttää lukukausimaksun maksamista eräpäivään mennessä – muista siis maksaa laskusi ajoissa, jotta oppilaan opinnot voivat jatkua! Kuvataidekoulun laskut ovat suoraan perintäkelpoisia ilman oikeuden päätöstä.

Kuvataidekoulun lukukausi- ja kurssimaksut laskutetaan jatkossa uudella tavalla, sillä luovumme Isolta Verkkolaskutuspalvelusta. Laskujen lähettäjä on jatkossa Eepos-postitus. Maksutiedot sisältävä lasku on saatavilla 90 päivää ja se maksetaan kuvataidekoulun pankkitilille: FI44 2416 3800 002402.

Maksuhuojennukset

Rehtori myöntää lukukausittain vapaaoppilaspaikkoja ja maksuhuojennuksia kuvataiteen ja käsityön perusopetuksen oppilaille hakemusten perusteella. Hakemuslomakkeen voi ladata täältä. Täytä hakemus ja toimita se kuvataidekoulun toimistoon osoitteeseen toimisto@espoonkuvis.fi 31.1.2021 mennessä. Myöhästyneitä tai puutteellisia hakemuksia ei huomioida

Muistathan, että huojennukset myönnetään yhdelle lukukaudelle kerrallaan; syyslukukaudelle myönnetty huojennus ei koske myös kevään opintoja, vaan tarvittaessa kevätlukukaudelle on tehtävä uusi hakemus.

Kuvataidekoulun lukukausimaksut