Kuviskerhojen jatkoilmoittautuminen käynnissä 26.3.–7.4.

25.3.2024
Kuviskerhojen nykyiset oppilaat voivat varata paikan ensi syksyn ryhmistä 26.3.–7.4. välisenä aikana.

Espoon kuvataidekoulun kuviskerhojen nykyiset oppilaat voivat ilmoittautua ensi lukuvuoden kuviskerhoihin tai taiteen perusopetusryhmiin ennen kuin uusien oppilaiden ilmoittautumisaika alkaa huhtikuussa.

Ilmoita kuviskerhossa jatkamisesta tai perusopetukseen siirtymisestä Eepos-järjestelmän kautta 26.3.–7.4. ja varmista paikkasi ensi syksyn ryhmissä! Jatkoilmoittautuminen koskee tässä vaiheessa Auroran, Eestinkallion, Laajalahden, Lintuvaaran, Päivänkehrän ja Saunalahden koulujen kuviskerhoja.

Niittykummun ja Vindängenin koulujen kuviskerhojen jatkoilmoittautuminen alkaa, kun näiltä kouluilta saadaan vahvistus ensi vuoden tiloista.

Näin teet jatkoilmoittautumisen

Tee jatkoilmoittautuminen Eepoksessa (https://espoo.eepos.fi/) tunnuksiasi käyttäen, ei uutena oppilaana. Lue tarkat ohjeet täältä.

Kirjaudu Eepos-tilillesi. Tarvitset henkilökohtaiset Eepos-tunnuksesi jatkoilmoittautumiseen. Tunnukset on lähetetty ensisijaiselle huoltajalle.

Muista tarkistaa yhteystietosi ja korjata mahdolliset muuttuneet tiedot. Tämä on tärkeää laskujen perilletulon varmistamiseksi. Käytä sellaista sähköpostiosoitetta, jonka luet säännöllisesti.

Voit perua paikan maksutta syyslukukauden laskun eräpäivään 19.8.2024 mennessä, jos kerhon kokoontumisaika ei sovi oppilaalle.

Jos haluat lopettaa kerhon kuluvan lukukauden jälkeen, ilmoita myös siitä jatkoilmoittautumislomakkeella.

Syyslukukauden lukujärjestykset

Kuviskerhojen ensi lukuvuoden kokoontumisajat ilmoitetaan syyslukukauden alussa, kun koulut ovat vahvistaneet kerhojen tilat ja niiden omat lukujärjestykset ovat valmiina.

Jos vaadittava ryhmäkoko ei täyty ennen lukuvuoden alkua, ryhmää ei välttämättä perusteta. Vajaita opetusryhmiä saatetaan tarvittaessa yhdistää myös kesken lukuvuoden. Kuvataidekoulu varaa oikeuden muutoksiin.

Oppilailla on oikeus vaihtaa ryhmää huhtikuun ajan ennen kuin uusien ilmoittautuvien oppilaiden paikat vahvistetaan toukokuussa. Ryhmänvaihtoa voi pyytää ottamalla yhteyttä kuvataidekoulun toimistoon: toimisto@espoonkuvis.fi.

Taiteen perusopetukseen siirtyminen

Espoon kuvataidekoulun kuviskerhot on suunnattu ala-asteikäisille oppilaille.

Yläasteelle siirtyville oppilaille Espoon kuvataidekoulu tarjoaa taiteen ja käsityön perusopetusryhmiä ympäri Espoota sijaitsevissa opetuspisteissä.
Perusopetusryhmiin voivat liittyä myös alakouluikäiset oppilaat, jotka ovat kiinnostuneet tavoitteellisemmasta taideopetuksesta.

Jos haluat siirtyä ensi lukuvuoden alussa kuviskerhosta perusopetukseen, valitse jatkoilmoittautumislomakkeesta “Haluan siirtyä perusopetusryhmään syksyllä 2024” ja mainitse toivomasi opetuspiste. Lue lisää taiteen perusopetuksesta täältä.

Lisätietoa

Espoon kuvataidekoulun kuviskerhot