Muutoksia maskisuositukseen 20.4.2022 alkaen

21.4.2022
Koulun koronasääntöjä kevennetään uusien suositusten mukaisiksi – kasvomaskisuositus poistuu.

Kuvataidekoulun koronasääntöjä kevennetään 20.4.2022 alkaen Espoon kaupungin uusimpien linjausten mukaisesti. Espoolaisiin oppilaitoksiin annetut erilliset maskinkäyttösuositukset päättyvät.

Maskia saa halutessaan edelleen käyttää koulussa. Maskia käyttämällä kaikki 12 vuotta täyttäneet ja tätä vanhemmat suojaavat itseään sellaisissa tilanteissa, joissa lähikontaktien välttäminen on vaikeaa. Vakavan koronataudin riskiryhmiin kuuluvan kannattaa käyttää maskia, vaikka olisi täysin rokotettukin.

Kuvataidekoulussa pidetään jatkossakin kiinni vakiintuneissa kokoonpanoissa kokoontumisesta, tarpeettoman fyysisen kontaktin välttämisestä ja siitä, että toimintaan ei osallistuta flunssaoireisena.

Lisätietoa:

Ajankohtaista tietoa koronaviruksesta THL:n sivuilla