Ohjeita jatkoilmoittautumiseen Eepoksessa

26.2.2024
Lisäohjeita Espoon kuvataidekoulun nykyisten oppilaiden jatkoilmoittautumiseen lukuvuodelle 2024–25.

Kuvataidekoulun nykyisten oppilaiden jatkoilmoittautuminen Eepoksessa tuottaa paljon kysymyksiä kuviksen toimistoon.

Huomaathan jatkoilmoittautumista tehdessä, että oppilaan ja huoltajan yhteystietojen tulee olla tarkastettu ja tallennettu, ennen kuin lomake aukeaa täytettäväksi.

Espoon kuvataidekoulun nykyisten oppilaiden jatkoilmoittautuminen ensi lukuvuodelle on käynnissä 13.2.–7.3.2024. Lue tiedote täältä.

Seuraavassa tarkemmat ohjeet eri vaiheista:

1. Kirjaudu Eepokseen tunnuksillasi: espoo.eepos.fi

2. Valitse "Lomakkeet"-kohta sivun ylälaidasta.

3. Valitse kenelle olet täyttämässä lomaketta, jos oppilaita on useita.

4. Tarkista henkilötiedot: klikkaa "Tarkista henkilötiedot täältä" (keltainen laatikko)

5. Tarkista omat tietosi, sitten huollettavien tiedot, ja tee tarvittaessa muutokset. Klikkaa jokaisen kohdalla "Tallenna tiedot"-nappia sivun alalaidassa.

6. Tämän jälkeen valitse oppilas, jolle teet jatkoilmoittautumisen ja klikkaa Avaa lomake -nappia.

7. Lomakkeessa ilmoita, jatkaako oppilas syksyllä 2024 tai lopettaako hän opiskelun ja hyväksy ehdot. Klikkaa "Seuraava".
Jos oppilas on työpajaikäinen, valitse työpajavaihtoehdot (min. 3 pajaa) listasta.

8. Tarkista lomake ja muista klikata Lähetä-nappia!

9. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin Eepoksesta, jos ilmoittautuminen on onnistunut.